Jagieła Jarosław (1954- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
(1)
Autor
(Li)
(3493)
Sekuła Aleksandra
(2469)
(2266)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Jagieła Jarosław (1954- )
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Pankanin Piotr
(406)
Krzyżanowski Julian
(347)
Konopnicka Maria
(315)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Chojnacka Marietta
(212)
Goliński Zbigniew
(201)
L.S
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
(pp)
(178)
Lida Robert
(173)
(ls)
(168)
Jachowicz Stanisław
(159)
(em)
(156)
(RŚ)
(152)
Fabianowska Małgorzata
(148)
Zarawska Patrycja
(145)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(139)
Lech Justyna
(138)
Bór Maciej
(136)
Kuchna Anna
(136)
Roberts Nora (1950- )
(136)
Steel Danielle (1947- )
(133)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(129)
Skaza Leszek
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(115)
Eichler Maria
(113)
Sztandera Lucyna
(111)
Liebert Jerzy
(105)
Rybacka B
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Dorawa Jan
(99)
(pw)
(98)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Christie Agatha (1890-1976)
(95)
Jakubowski Łukasz
(93)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Stanecka Zofia (1972- )
(80)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
(MAR)
(78)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Głowińska Anita
(77)
(mb)
(76)
Fiałkowski Tomasz
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Mazan Maciejka
(75)
Webb Holly
(75)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(75)
Kapłon Adam
(74)
Maliszewski Karol
(74)
(sl)
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(71)
Supeł Barbara
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Kozłowski Mikołaj
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Mróz Remigiusz (1987- )
(69)
Środecki Robert
(69)
King Stephen (1947- )
(68)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(68)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(68)
Ludwiczak Bolesław
(66)
Lange Antoni
(65)
Szal Marek
(65)
Disney Walt
(64)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(64)
Fabisińska Liliana (1971- )
(63)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(63)
Meyer Anne Marie (1959- )
(62)
Widmark Martin (1961- )
(62)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(61)
Gawryluk Barbara (1957- )
(61)
Grabowski Jacek
(61)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Psychoterapeuci
(1)
Temat
Dziecko trudne
(1)
Młodzież trudna
(1)
Socjoterapia
(1)
Wychowanie
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawowym celem zajęć socjoterapeutycznych, przez które będziemy rozumieli specyficzny rodzaj terapii grupowej zaburzeń zachowania dzieci i młodzieży, jest stworzenie uczestnikom warunków do zaistnienia procesu korekcji swojego postępowania, na co składa się: przebudowa negatywnych sądów poznawczych o sobie i innych przeżycie emocjonalnego korektywnego doświadczenia będącego alternatywą dla wcześniej przeżytych urazów wypróbowanie nowych efektywnych wzorców zachowań.Powyższy proces może odbywać się w formie: wyodrębnionych, osobnych zajęć (np. realizowanych w świetlicach socjoterapeutycznych) zajęć uzupełniających inne formy (np. zajęć turystycznych, sportowych, kółek zainteresowań, wyspecjalizowanych drużyn harcerskich itp.).W przypadku zajęć socjoterapeutycznych poświęconych wyłącznie temu celowi, warto aby nie posiadały one stygmatyzującego dla dzieci miana terapii. Takie określenie może występować w oficjalnych dokumentach, natomiast uczestnicy powinni przychodzić na spotkania pod tajemniczym hasłem, np.Koło Poszukiwaczy Innego, Spotkania popołudniowe, Świetlica gier i zabaw, czy Zamknięte spotkania drużyny harcerskiej; itp. Najlepiej, aby nazwę wymyślili sami uczestnicy. Gdy zajęcia na terenie szkoły mają charakter socjoterapeutyczny, uniknięcie takiego piętnującego i etykietującego charakteru spotkań jest znacznie łatwiejsze. Ostatecznie o tym, czy będą one socjoterapeutycznymi, decydują realizowane rzeczywiste cele oraz sposób prowadzenia ich przez odpowiednio przygotowanego specjalistę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376/378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej