Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(137)
Forma i typ
Książki
(50596)
Proza
(19922)
Artykuły
(7022)
E-booki
(6952)
Poezja
(6431)
Gry i zabawki
(137)
Audiobooki
(1804)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1364)
Publikacje naukowe
(674)
Publikacje popularnonaukowe
(649)
Publikacje dydaktyczne
(633)
Komiksy i książki obrazkowe
(540)
Dramat (rodzaj)
(481)
Poradniki i przewodniki
(451)
Fotografie
(98)
Muzyka
(95)
Filmy i seriale
(89)
Publikacje informacyjne
(88)
Publikacje religijne
(77)
Albumy i książki artystyczne
(70)
Publikacje fachowe
(58)
Czasopisma
(43)
Druki ulotne
(23)
Gry komputerowe
(18)
Artykuł
(13)
Grafiki
(12)
Pliki i bazy danych
(12)
Nuty
(9)
Książka
(7)
Mapy
(6)
Publikacje promocyjne
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Rysunki
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Książki
(1)
Artykuy
(1)
Atykuł
(1)
Bór, Maciej
(1)
Filmz i seriale
(1)
Komiksy
(1)
Ksiażki
(1)
Książki
(1)
Ksiązki
(1)
Książk
(1)
Powieść
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Rodzice
(1)
Romans Historyczny / AmberKsiążki
(1)
Rękopisy
(1)
(1)
Dostępność
dostępne
(99)
wypożyczone
(38)
Placówka
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
(137)
Autor
Knizia Reiner
(4)
Czuba Sławomir
(3)
Minor Marcin
(3)
Sobich-Kamińska Anna
(3)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Żabicka Monika
(3)
Bauza Antoine
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bukowski Adam
(2)
Cardouat Marie
(2)
Delval Julien
(2)
Fic Katarzyna
(2)
Gandzel Mariusz
(2)
Gołdanowska Magdalena
(2)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
James Sian (1991- )
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Moon Alan
(2)
Odorowicz Bartosz
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Schacht Michael
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Stephan Claus
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Teubner Marco
(2)
Woolf Alex
(2)
Woolf Alex. Escape room
(2)
Wróblewska Aneta
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Allué Joseph M
(1)
Andersen Martin Nedergaad
(1)
Anderson Lorna
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Ariizumi Shigehiro
(1)
Atamanchuk Pavel
(1)
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Bebenroth Frank
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bláha Marek
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bontempi Alberto
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Budzyń Anna
(1)
Burkhardt Gunter
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Caumont Cédrick
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chatterton Chris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Claude Jean (ilustrator)
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czubaj Mariusz (1969- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Davis Jacqui
(1)
Deacove Jim
(1)
Decad Sebastian
(1)
Delmé Tom
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Fabicka Patrycja
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Franz Klemens
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Galewska-Kustra Marta. Autor
(1)
Galińska Barbara (ilustrator)
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gille-Naves Guilaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Giove Christian
(1)
Goyke Sebastian
(1)
GrAlutka
(1)
Grandirard Melaine
(1)
Hayasi Hisashi
(1)
Innes Andrew
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jędruszek Tomasz
(1)
Kang Chulku
(1)
Kichan Kim Kevin
(1)
Kinzia Reiner (1957- )
(1)
Knott Matt
(1)
Koralewska Anna (nauczyciel)
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Korobkiewicz Magdalena
(1)
Kortas Paulina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(36)
2010 - 2019
(96)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(85)
Kraj wydania
Polska
(137)
Język
polski
(134)
angielski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(92)
Młodzież
(55)
Dorośli
(44)
9-13 lat
(29)
6-8 lat
(26)
0-5 lat
(20)
14-17 lat
(13)
18+
(8)
Rodzice
(3)
Dziecko autystyczne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Gry planszowe
(37)
Gry i zabawy umysłowe
(35)
Gry edukacyjne
(9)
Psy
(4)
Gra słów
(3)
Dzieci
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry w kości
(2)
Miasta
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Zwierzęta
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Arystokracja
(1)
Barwy
(1)
Bogactwo
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bursztynowa komnata
(1)
Chomiki
(1)
Deweloperzy
(1)
Diament
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Dzień
(1)
Dziki Zachód
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Goofy (postać fikcyjna)
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry karciane
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(1)
Kalambury
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kopalnie
(1)
Koty
(1)
Krasnoludki
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Miś Paddington (postać fikcyjna)
(1)
Mowa
(1)
Myszka Miki (postać fikcyjna)
(1)
Nauka
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Opowiadacze
(1)
Owca
(1)
Pingwiny
(1)
Pociągi
(1)
Podróże w czasie
(1)
Podróżnictwo
(1)
Pomaganie
(1)
Poranek (pora dnia)
(1)
Pory roku
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Pościg
(1)
Projektowanie architektoniczne
(1)
Przestępcy
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Rozbój
(1)
Sen
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Sknerus McKwacz (postać fikcyjna)
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Sylaby
(1)
Szpiedzy
(1)
Szyfry
(1)
Układanki
(1)
Ulice
(1)
Wikingowie
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyspy
(1)
Zabawa
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zagadki
(1)
Zwierzęta egzotyczne
(1)
Żółwie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Gmina Sępólno Krajeńskie (woj. kujawsko-pomorskie, pow.sępoleński)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(52)
Gry planszowe
(50)
Gry w karty
(22)
Gry i zabawy
(12)
Gry edukacyjne
(8)
Opowiadania i nowele
(4)
Broszura
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Książka-zabawka
(2)
Opowiadania i nowele przygodowe
(2)
Plansze do gry
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Elementarz
(1)
Fantasy
(1)
Gra karciana
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Komiks
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(95)
Edukacja i pedagogika
(7)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
137 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kaleidos junior / Spartaco Albertarelli. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 pudełko zawiera: 16 ilustrowanych tablic 1 klepsydra około 80 znaczników (w 4 różnych kolorach) 1 koło ; 31.0x25.5 cm + instrukcja
Liczba graczy: 2-12
Czas gry: 20 minut.
Wiek graczy: 4+
Zasady zostały przygotowane w taki sposób, by podczas jednej rozgrywki udział mogli brać dorośli jak i dzieci w dowolnym wieku. Dla wszystkich gra będzie stanowiła wyzwanie i wcale nie tak łatwo będzie im wygrać! Na czym to polega? Gracze mogą grać w zespołach lub indywidualnie. Każdy zespół wykorzystuje własny zestaw rysunków (zestawy są takie same dla każdego), a celem jest znalezienie jak największej liczby przedmiotów spełniających dany warunek! Za pomocą specjalnego koła losujecie, czego będziecie w tej rundzie szukać. Może to być na przykład coś wydzielającego zapach! Albo zrobionego z drewna! A może coś co się rusza... Albo coś na literę B! Czasu macie tyle, ile zajmuje przesypanie się piasku w klepsydrze. Następnie wszyscy omawiają wybory innych graczy i muszą dobrze uzasadnić swój wybór, jeśli chcą dostać swoje punkty zwycięstwa! - Piłka się rusza! - Nie, no hej... sama z siebie się nie rusza. - No dobrze, ale ten króliczek pod szafką to chyba się zalicza? - Toż to pluszowa zabawka! - No jak to pluszowa zabawka! Przecież ten wielki Pan Królik to żywa postać, a nie pluszak! Zresztą sam masz go zaznaczonego na swojej planszy! W zależności od wieku graczy możemy grać na dość proste w identyfikacji kategorie lub już trudniejsze literki. Najstarsi mogą wybrać najtrudniejszy wariant, w którym należy zapisywać dostrzeżone przedmioty zaczynające się na wylosowaną literę. Osoba, która ma najwięcej punktów zwycięstwa po pięciu rundach (każda runda rozgrywana jest na innej planszy), wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 68 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko zawiera : 4 plansze gry, 50 żetonów zabawek, 4 szpulki, 4 sznutki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego) ; 5x30x30 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 20 minut.
Podczas gry wykładasz kartyprzedstawiające meble, w kierunku których biegają koty w pokojach. W przemyślany sposób wyznaczaj kierunek biegu kota i zdobywaj punkty. Doskonała gra dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 96 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tornado Ellie / autor Joseph M. Allué ; ilustracje Marek Bláha. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2016. - 1pudełko zawiera : 1 planszę, 90 kart, 1 podstawkE tornada, 4 kartonowe stojaki, 1 duży walec, 1 mały walec, 12 domków, 12 krów, 12 drzew : karton, tektura, drewno, kolor ; 27x27x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: 2-4
Gdy w Mlecznej Górze nadchodzi sezon na tornada, wielki przemysł mleczarski zamiera. Los małego gospodarstwa zależy od tego, czy graczom uda im się utrzymać wszystko w ryzach, dopóki wściekły żywioł nie ucichnie, czy też pozwolą, by całe obejście przeminęło z wiatrem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 90 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spoko oko / Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczyno : "Aleksander" Piotr Pundzis, 2022. - 1 pudełko zawiera : 55 dwustronnych kart z obrazkami, 4 sztuki opasek na oczy, 2 duże kostki, klepsydrę ; 19x29x5 cm + instrukcja
Wiek graczy: 4+
Liczba graczy: liczba graczy: 2-4
U góry na pudełku: Czego oczy nie widzą...
Na dole pudełkla: ... nie przyniesie ci punktów!
Sekret udanej gry rodzinnej? Proste zasady, krótka instrukcja, którą łatwo przeczytać w chwilę przed rozgrywką, ciekawa mechanika i gadżet. Spoko Oko to rozrywka, która na pewno zdobędzie serca młodszych i starszych graczy. Tym co od razu zwróci naszą uwagę są gadżety w postaci okularów, zasłaniających oczy, dwustronne karty oraz dwie kości funkcyjne. A jak grać? Miej oko na karty na stole. Za chwilę założysz opaskę, jedna z kart zostanie odwrócona, a Ty musisz powiedzieć która. Jeśli się pomylisz, punkty trafią do gracza, który sprytnie ją odwrócił. Gracz z największą liczbą punktów na końcu gry zostanie zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 130 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Wydawnictwo Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2015. - 1 pudełko zawiera : 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) 10 kafli szlachty ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2-4
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 87 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
O kocie w kłopocie / autor gry: Shigehiro Ariizumi ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Fabryka Kart Trefl-Kraków, 2018. - 1 pudełko zawiera : 38 kart, 16 kafelków planszy, 18 żetonów domu, 4 futrzane pionki kotków, 1 znacznik roboty drogowe ; 24x24x7 cm + instrukcja
Na pudełku: Trefl Joker Line ; Gra rodzinna.
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 10+
Czas gry: 30 minut
Gracz musi jak najszybciej doprowadzić kotka do domu.
Celem gry jest jak najszybsze doprowadzenie kotka do domu. Będziesz wędrował po nieznanej okolicy, by odnaleźć swój dom w gąszczu wielu bardzo podobnych budynków, polegając jedynie na mglistych i niepewnych wspomnieniach. Gdy się zmęczysz, zatrzymaj sie w jednym z domostw. Mili mieszkańcy na pewno zaopiekują się Tobą i nakarmią Cię. Nie poddawaj się. źródło opisu: https://bonito.pl/k-42383898-o-kocie-w-klopocie-trefl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 99 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nigdy w życiu / Pavel Atamanchuk ; projekt graficzny Małgorzata Wójcicka - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2018. - 1 pudełko zawiera: 80 kart pytań, 24 karty odpowiedzi, 6 kart obstawiania wyniku, 12 znaczników, tor punktacji 14x19 cm + instrukcja
Wiek: 18+
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 25 minut
Na pudełku napis: Tylko dla dorosłych.
Czy są rzeczy, których nie zrobisz nigdy w życiu? Świetna gra imprezowa dla dorosłych graczy. Musicie obstawiać, kto z Was byłoby w stanie zrobić rzeczy podane na kartach. Wygra osoba z największą liczbą punktów. Czy domyślasz się, który z Twoich znajomych chciałby mieć lustro w sypialni? A może ktoś marzy o lateksowej bieliźnie? Jak dobrze znasz swoich znajomych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 44 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; współpraca Cédrick Caumont i Thomas Provoost ; ilustracje Miquel Coimbra. - Bruxelles : Repos Production, copyright 2010. - 1 pudełko : tektura, karton, plastik, kolor ; 31x33x6 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 42 żetony Konflikt, 24 monet o wartości 3, 46 monet o wartości 1, 1 notes punktacji, 2 karty wariantu dla 2 graczy.
Liczba graczy: 2-7, wiek 10+.
Czas gry: 30 min.
Typ gry: rodzinna, strategiczna.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarne potęgę. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 27 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata : Armada / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 24 płytki Babel, 15 kart Wielkiego Projektu, 10 żetonów Uczestnictwa, 166 żetonów (różne typy), 1 notes punktacji, 1 instrukcja, 1 karta pomocy : karton, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x5,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2- 7 osób.
Stanowi dodatek do gry 7 cudów świata.
Czas gry 40 minut.
Wszystkie narody obserwują budowę majestatycznej wieży Babel, która wznosi się ponad horyzontem i niemal sięga już niebios. Każdy z graczy może podjąć decyzję, czy chce wziąć udział w budowie i finansowaniu związanych z nią prestiżowych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 28 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kiwi leć, nielocie, leć! / autorzy: Frank Bebenroth, Marck Teubner ; ilustracje: Frank Bebenroth. - Warszawa : Egmont Polska sp. z o.o., © 2016. - 1 pudełko zawiera : 1 tekturową podpórka pod planszę, 1 tekturową planszę, 1 tekturową kratkę, wyznaczająca 16 pół, 4 rampy z gumką, 40 żetonów kiwi - po 10 w każdym z 4 kolorów ; 24x24x6 cm + instrukcja
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 8+
Ptaki KIWI chciałyby spędzić trochę czasu poza Nową Zelandią. Niestety, mają jeden mały problem – są nielotami. Wpadły jednak na pewien pomysł. Jeśli wskoczą do skrzyń, w których przewozi się owoce KIWI, to będą mogły dotrzeć do różnych miejsc na świecie. Szybko zbudowały katapulty i… tu wy wkraczacie do akcji. Pomóżcie nielotom dostać się do skrzyni z owocami! KIWI to wesoła gra rodzinna, w której liczą się refleks, zręczność i odrobina taktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 95 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 pudełko zawiera : 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części) ; 14x14 cm + instrukcja.
Wiek: 8+
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 15 minut
Wytężcie umysł w znakomitej grze, która sprawdzi Wasze rozumowanie, pamięć i szybkość! Myślicie, że jesteście bystrzejsi od swoich znajomych? Podejmijcie się 8 różnych testów, które rozwiną funkcje Waszych mózgów. Przygotujcie się na szukanie par, odnajdywanie wyjścia z labiryntów, określanie faktury za pomocą dotyku oraz wiele innych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 49 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 dla dzieci : wyzwania / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 pudełko zawiera : 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części) ; 14x14 cm + instrukcja
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra; 8 nowych wyzwań; dotyk
Wiek graczy: 6+
Czas gry: 15 minut
Na pudełku: Mądra głowa.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 48 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku napis : Rodzinna.
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 15 minut.
5 gier w 1
Wiek: 6+
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra dla 2-8 osób. Czas rozgrywki 15 min.
Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ). Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka. Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 67 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / Hubert Bobrowski ; ilustracje Maria Murawska. - Warszawa : Edgard PAP, 2022. - 1 pudełko zawiera : planszę, 30 kart potworów (na odwrocie zielony smok), 12 kart artefaktu (pomarańczowy smok), 13 kart przygody (smok niebieski), 4 paski zdolności graczy, 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi, 4 żetony z punktami zdolności, 4 postacie na podstawkach, dwie kostki do gry ; 27x27x5 cm + instrukcja
(Edgard Games)
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: liczba graczy: 2-4
Czas gry: 30-60 min.
Smoczy kryształ to rodzinna gra fantasy, w której mityczny smok Drakoniusz pilnie strzeże magicznego kryształu, zapewniającego dobrobyt i szczęście w krainie tego, kto go zdobędzie. Władcy czterech królestw wysyłają po kryształ swych najwaleczniejszych poddanych. Celem gry jest dotarcie do krainy smoka znajdującej się w prawym górnym rogu planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 128 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dżungla : puzzlogra ; [gra planszowa] / autor Gunter Burkhardt ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa-Wesoła : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - Pudełko zawiera: planszę, 4 pionki, 40 płytek zwierząt, 5 płytek specjalnych, 3 płytki puste.
Czas gry: 20 min.
Ilość graczy: 2-4.
Wiek graczy: 5-105.
Plansza przedstawia dżunglę budzącą się do życia. W trakcie gry, wraz z dokładanymi przez graczy płytkami zwierząt, promienie słońca sięgają coraz wyżej, ujawniając kolejnych mieszkańców dżungli. Zadaniem graczy jest układanie płytek w taki sposób, aby zdobywać punkty za ułożone zwierzęta. Im większe zwierzę, tym więcej punktów! Bądźcie jednak czujni, bo w dżungli czają się niespodzianki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 113 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra pozorów / Jonathan Chaffer; projekt graficzny Małgorzata Wójcicka. - Warszawa: Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2019. - 130 kart (85 kart wariant podstawowy; 45 kart wariant zaawansowany), instrukcja, 1 karta megamocy; 10x10 cm.
Wiek: 1-108
Liczba graczy: 2-4
SZALONA GRA IMPREZOWA! Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że Nie wszystko jest takie, jakie się wydaje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 41 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podróż w czasie / autorzy Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Rafał Wojda-Wołkowski. - Warszawa : FoxGames : Foksal, copyright 2018. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 16x11x4 cm.
(Escape Room)
Kieszonkowa wersja rozrywki, która stała się światowym fenomenem!
Zasady gry na karcie nr 2.
Liczba graczy: 1-6.
Czas rozgrywki: 60 min.
Wiek graczy: 12+.
Doktor Thyme zaprasza Was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie Was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie Wasze oczekiwania!
Gra "Podróż w czasie" jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 24 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2016. - 1 pudełko zawiera: 14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami; 21x15x5 cm + instrukcja
W pudełku: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach ; 1 kafelek podwójnego agenta ; 7 kafelków niewinnych obserwatorów ; kafelek zabójcy ; 40 kart kluczy ; 1 instrukcja . 1 podstawka 1 klepsydra 200 kart z 400 kryptonimami
Wiek:10+
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 15 min
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 42 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / autor: Eugeni Costano ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko zawiera : 4 kostki, plansza, 6 ślimaków, 6 znaczników graczy, 40 żetonów śmieci ; 20x20x4 cm + instrukcja.
Gra dla 2-6 graczy. Czas rozgrywki 20 min.
Gra polega na przesuwaniu ślimaków na planszy, za pomocą kolorowych kostek. Możecie przesunąć dowolnego ślimaka, zarówno swojego, jak i te należące do rywali. Gra się kończy, gdy któryś ślimak dotrze do mety. Ale nie on zostanie zwycięzcą! W tym wyścigu wygrywa najwolniejszy ślimak! Każdy ślimak zdobywa tyle punktów, ile wynosi wartość pola, na którym zakończył wyścig. Im dalej od mety, tym więcej punktów do zdobycia. Starajcie się więc, aby wasz ślimak poruszał się jak najwolniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 111 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej