Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Gry i zabawki
(16)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(4)
Placówka
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
(16)
Autor
Żabicka Monika
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Cardouat Marie
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Moon Alan
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bauza Antoine
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Gille-Naves Guilaume
(1)
O'Connor Rory (1973- )
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Polouchine Igor
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Młodzież
(8)
Dzieci
(7)
9-13 lat
(5)
6-8 lat
(4)
Dorośli
(3)
14-17 lat
(2)
0-5 lat
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Gry planszowe
(6)
Gry w kości
(2)
Arystokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Dzieci
(1)
Gra słów
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Kupcy
(1)
Opowiadacze
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry planszowe
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gra karciana
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(11)
16 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kaleidos junior / Spartaco Albertarelli. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 pudełko zawiera: 16 ilustrowanych tablic 1 klepsydra około 80 znaczników (w 4 różnych kolorach) 1 koło ; 31.0x25.5 cm + instrukcja
Liczba graczy: 2-12
Czas gry: 20 minut.
Wiek graczy: 4+
Zasady zostały przygotowane w taki sposób, by podczas jednej rozgrywki udział mogli brać dorośli jak i dzieci w dowolnym wieku. Dla wszystkich gra będzie stanowiła wyzwanie i wcale nie tak łatwo będzie im wygrać! Na czym to polega? Gracze mogą grać w zespołach lub indywidualnie. Każdy zespół wykorzystuje własny zestaw rysunków (zestawy są takie same dla każdego), a celem jest znalezienie jak największej liczby przedmiotów spełniających dany warunek! Za pomocą specjalnego koła losujecie, czego będziecie w tej rundzie szukać. Może to być na przykład coś wydzielającego zapach! Albo zrobionego z drewna! A może coś co się rusza... Albo coś na literę B! Czasu macie tyle, ile zajmuje przesypanie się piasku w klepsydrze. Następnie wszyscy omawiają wybory innych graczy i muszą dobrze uzasadnić swój wybór, jeśli chcą dostać swoje punkty zwycięstwa! - Piłka się rusza! - Nie, no hej... sama z siebie się nie rusza. - No dobrze, ale ten króliczek pod szafką to chyba się zalicza? - Toż to pluszowa zabawka! - No jak to pluszowa zabawka! Przecież ten wielki Pan Królik to żywa postać, a nie pluszak! Zresztą sam masz go zaznaczonego na swojej planszy! W zależności od wieku graczy możemy grać na dość proste w identyfikacji kategorie lub już trudniejsze literki. Najstarsi mogą wybrać najtrudniejszy wariant, w którym należy zapisywać dostrzeżone przedmioty zaczynające się na wylosowaną literę. Osoba, która ma najwięcej punktów zwycięstwa po pięciu rundach (każda runda rozgrywana jest na innej planszy), wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 68 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata : Armada / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (plansza do gry, 24 płytki Babel, 15 kart Wielkiego Projektu, 10 żetonów Uczestnictwa, 166 żetonów (różne typy), 1 notes punktacji, 1 instrukcja, 1 karta pomocy : karton, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x5,5 cm + instrukcja.
Gra dla 2- 7 osób.
Stanowi dodatek do gry 7 cudów świata.
Czas gry 40 minut.
Wszystkie narody obserwują budowę majestatycznej wieży Babel, która wznosi się ponad horyzontem i niemal sięga już niebios. Każdy z graczy może podjąć decyzję, czy chce wziąć udział w budowie i finansowaniu związanych z nią prestiżowych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 28 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 pudełko zawiera : 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części) ; 14x14 cm + instrukcja.
Wiek: 8+
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 15 minut
Wytężcie umysł w znakomitej grze, która sprawdzi Wasze rozumowanie, pamięć i szybkość! Myślicie, że jesteście bystrzejsi od swoich znajomych? Podejmijcie się 8 różnych testów, które rozwiną funkcje Waszych mózgów. Przygotujcie się na szukanie par, odnajdywanie wyjścia z labiryntów, określanie faktury za pomocą dotyku oraz wiele innych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 49 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 dla dzieci : wyzwania / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 pudełko zawiera : 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części) ; 14x14 cm + instrukcja
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra; 8 nowych wyzwań; dotyk
Wiek graczy: 6+
Czas gry: 15 minut
Na pudełku: Mądra głowa.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 48 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra dla 2-8 osób. Czas rozgrywki 15 min.
Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ). Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka. Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 67 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Opowiadanki : nowe przygody / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko zawiera : 24 dwustronne karty opowieści, 7 pustych kart opowieści, 30 kart postac ; 11x11x4 cm + instrukcja
Ilość graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Trzy tryby gry: rywalizacja, współpraca, dla najmłodszych.
Wiek graczy: 5+
To gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! I choć w Opowiadankach możemy głosować na najlepszego bohatera i zdobywać punkty za przydzielanie zwierzaków do odpowiednich ról, nic nie stoi na przeszkodzie, by po prostu cieszyć się historią, która za każdym razem zmienia się wraz z postaciami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 108 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (1 plansza z mapą europejskich tras, 80 kolorowych wagoników, 72 karty Wagonów 32 karty Biletów, 4 karty Biletów Specjalnych Wschód-Zachód, Złoty Bilet) :28x28cm+ instrukcja
Liczba graczy 2-5.
Czas gry: 15-30 minut.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 51 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit / Jean-Louis Roubira ; il. Marie Cardouat ; tł. Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 pudełko zawiera: 1 planszę z torem punktacji (wewnątrz pudełka) ; 84 karty ; 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6 ; 6 ; 28x28x6 cm.
"Dixit" to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy Twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń! W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną rolę odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równocześnie zmylić przeciwników. "Dixit" to zaskakująca i emocjonująca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole całą Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 21 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story cubes : Muminki - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 pudełko zawiera: kostki - 9 sztuk, pojemnik na kostki, instrukcja.; 22x11x4 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Na opakowaniu: Stwórz własną historię o Muminkach!.
Na opakowaniu: Kości Opowieśći.
Liczba graczy: 1+
Wiek: 6+.
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 38 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit 2 : przygody / Jean-Louis Roubira, Marie Cardouat. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, [2017]. - 84 karty ; 28x12x4 cm + instrukcja
Czas gry: 30 min.
Gra dla 3-6 osób.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersja gry Dixit.
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2016. - 1 pudełko zawiera: 14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami; 21x15x5 cm + instrukcja
W pudełku: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach ; 1 kafelek podwójnego agenta ; 7 kafelków niewinnych obserwatorów ; kafelek zabójcy ; 40 kart kluczy ; 1 instrukcja . 1 podstawka 1 klepsydra 200 kart z 400 kryptonimami
Wiek:10+
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 15 min
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 42 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : mapa USA / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, copyright 2013. - 1 pudełko zawiera : 1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 110 kart Wagonów, 30 kart Biletów, 1 karta podsumowania, 1 karta premii, 1 karta promocyjna map, 5 drewnianych znaczników punktacji, 1 numer dostępu do days of Wonder Online : ilustracje, karton, plastik ; w pudełku 30x30x7 + instrukcja.
Liczba graczy 2-5.
Czas gry 30-60 minut.
Wiek: 8+
2 października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 52 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : przygody / [Rory O'Connor]. - [b. m.] : Rebel Centrum Gier, 2016. - 1 pudełko (9 kostek) ; pudełko 8x8 cm + instrukcja.
Liczba graczy 1+.
Użyj wyobraźni: Ludzie na całym świecie wymyślają własne warianty gry Rory`s Story Cubes fantasia. A co Tobie wpadnie do głowy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 20 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story Cubes : opowieści. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, cop. 2016. - 1 pudełko zawiera: kostki - 9 sztuk, pojemnik na kostki, instrukcja.; 22x11x4 cm.
Na opakowaniu: Rzuć kośćmi. Stwórz opowieści
Kości Opowieści.
Liczba graczy: 1+
Wiek graczy: 6+
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 39 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku napis : Rodzinna.
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 15 minut.
5 gier w 1
Wiek: 6+
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Wydawnictwo Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2015. - 1 pudełko zawiera : 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) 10 kafli szlachty ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2-4
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 87 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej