Plansze do gry
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
(3)
Autor
Bobrowski Hubert
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Młodzież
(3)
0-5 lat
(2)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Temat
Algorytmy
(1)
Dzieci
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Kreatywność
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Opowiadacze
(1)
Rodzina
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Znaki graficzne
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Powieść
(10646)
Wiersze
(4882)
Powieść obyczajowa
(4373)
Opowiadania i nowele
(3046)
Kryminał
(1672)
Plansze do gry
(-)
Thriller
(1101)
Powieść historyczna
(1036)
Romans
(801)
Sensacja
(787)
Bajki i baśnie
(655)
Powieść przygodowa
(627)
Fantasy
(623)
Broszura
(569)
Saga rodzinna
(520)
Podręcznik
(508)
Opracowanie
(471)
Romans historyczny
(462)
Fantastyka
(442)
Powieść psychologiczna
(437)
Reportaż
(414)
Poradnik
(374)
Publikacja bogato ilustrowana
(338)
Antologia
(332)
Fraszki
(321)
Pamiętniki i wspomnienia
(317)
Powieść biograficzna
(309)
Biografia
(305)
Wydawnictwa popularne
(287)
Publicystyka
(286)
Dramat (gatunek literacki)
(282)
Książka obrazkowa
(274)
Komiks
(224)
Audiobooki
(203)
Przypowieść
(200)
Pieśń
(181)
Lektura z opracowaniem
(170)
Podręczniki akademickie
(168)
Horror
(160)
Opowiadanie dziecięce polskie
(159)
Tragedia
(158)
Książki dla małych dzieci
(153)
Publikacje dla dzieci
(131)
Science fiction
(126)
Poemat
(121)
Powieść erotyczna
(112)
Wydawnictwa dla dzieci
(111)
Esej
(105)
Powieść podróżnicza
(103)
Biografie
(98)
Gry i zabawy umysłowe
(85)
Powieść młodzieżowa polska
(85)
Treny
(85)
Poradniki
(82)
Powieść polityczna
(82)
Komedia
(78)
Wywiad dziennikarski
(78)
Encyklopedia
(76)
Podręczniki
(73)
Poezja dziecięca polska
(73)
Felieton
(71)
Sonety
(69)
Opowiadania i nowele przygodowe
(65)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(64)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(63)
Satyra
(62)
Monografia
(60)
Ballada
(59)
Legendy i podania
(59)
Pamiętniki polskie
(59)
Pieśń i piosenka
(58)
Epos
(56)
Opowiadania i nowele biograficzne
(56)
Rozprawa
(53)
Gry planszowe
(52)
Materiały pomocnicze
(50)
Listy
(48)
Literatura dziecięca polska
(48)
powieść obyczajowa
(47)
Literatura polska
(46)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Psalmy
(43)
Książki dla najmłodszych
(41)
Powieść poetycka
(41)
Powieść dziecięca polska
(40)
Adaptacja literacka
(39)
Materiały konferencyjne
(39)
Przepisy kulinarne
(39)
Relacja z podróży
(39)
Książka zabawka
(36)
Opowiadanie polskie
(36)
Album
(35)
Film animowany
(35)
Publicystyka polska
(35)
Praca zbiorowa
(34)
Autobiografia
(32)
Kamishibai
(31)
Scenariusz zajęć
(31)
Dystopia
(30)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(28)
Publikacje naukowe
(28)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie ; reakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa : Edgard. Kapitan Nauka, 2020. - 1 gra (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem (2 są zapasowe), 35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20,5 cm).
(Kapitan Nauka)
(Matematyka)
Liczba graczy: 1 + więcej.
Czas gry: 15-20 min.
Gra na kodowanie.
Na opakowaniu: STEM. Korzyści z nauki kodowania.
Na opakowaniu: Rozwijaj się : kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów. Gra kooperacyjna, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania 4 skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży. Gra stanowi propozycję nauki podstaw kodowania bez użycia komputera. Ćwiczy tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwinie myślenie logiczne, kreatywność i umiejętność skupienia na zadaniu. Wariant kooperacyjny nauczy współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy sposób spędzić czas samemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 115 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Opowiadanki : nowe przygody / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko zawiera : 24 dwustronne karty opowieści, 7 pustych kart opowieści, 30 kart postac ; 11x11x4 cm + instrukcja
Ilość graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Trzy tryby gry: rywalizacja, współpraca, dla najmłodszych.
Wiek graczy: 5+
To gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! I choć w Opowiadankach możemy głosować na najlepszego bohatera i zdobywać punkty za przydzielanie zwierzaków do odpowiednich ról, nic nie stoi na przeszkodzie, by po prostu cieszyć się historią, która za każdym razem zmienia się wraz z postaciami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 108 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE, copyright 2017. - 1 gra (1 plansza, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 20 kart Pytanie do publiczności/Telefon do przyjaciela, 7 kart dodatkowych z ciekawostkami, 12 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków, plik 30 czeków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 32x39x9 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Najpopularniejszy teleturniej na świecie.
Liczba graczy: 2-4 graczy lub drużyn.
Wiek graczy: od 12 lat.
Nowa, polska edycja gry planszowej oparta na popularnym na całym świecie teleturnieju. Wszystkie pytania pochodzą z programu telewizyjnego TVN. Odpowiedz poprawnie na 12 pytań i zostań milionerem! Wciel się w rolę zawodnika lub prowadzącego „Milionerów” i przeżyj pełne napięcia chwile w gronie przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 31 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej