Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(8)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
(10)
Filia Miejska- Wypożyczalnia
(2)
Autor
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
Bobrowski Hubert
(1)
Canavan Thomas (1956- )
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Koralewska Anna (nauczyciel)
(1)
Kłos Joanna
(1)
Percot Julien
(1)
Popovics Magdalena
(1)
Siłka Piotr
(1)
Szwajkowska Elżbieta
(1)
Szwajkowski Witold
(1)
Wójcicka Małgorzata
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(10)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(9)
0-5 lat
(3)
Dorośli
(3)
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Algorytmy
(1)
Eksperymenty
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Kreatywność
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Sylaby
(1)
Zagadki
(1)
Znaki graficzne
(1)
Gatunek
Powieść
(10646)
Wiersze
(4882)
Powieść obyczajowa
(4373)
Opowiadania i nowele
(3046)
Kryminał
(1672)
Gry edukacyjne
(-)
Thriller
(1101)
Powieść historyczna
(1036)
Romans
(801)
Sensacja
(787)
Bajki i baśnie
(655)
Powieść przygodowa
(627)
Fantasy
(623)
Broszura
(569)
Saga rodzinna
(520)
Podręcznik
(508)
Opracowanie
(471)
Romans historyczny
(462)
Fantastyka
(442)
Powieść psychologiczna
(437)
Reportaż
(414)
Poradnik
(374)
Publikacja bogato ilustrowana
(338)
Antologia
(332)
Fraszki
(321)
Pamiętniki i wspomnienia
(317)
Powieść biograficzna
(309)
Biografia
(305)
Wydawnictwa popularne
(287)
Publicystyka
(286)
Dramat (gatunek literacki)
(282)
Książka obrazkowa
(274)
Komiks
(224)
Audiobooki
(203)
Przypowieść
(200)
Pieśń
(181)
Lektura z opracowaniem
(170)
Podręczniki akademickie
(168)
Horror
(160)
Opowiadanie dziecięce polskie
(159)
Tragedia
(158)
Książki dla małych dzieci
(153)
Publikacje dla dzieci
(131)
Science fiction
(126)
Poemat
(121)
Powieść erotyczna
(112)
Wydawnictwa dla dzieci
(111)
Esej
(105)
Powieść podróżnicza
(103)
Biografie
(98)
Gry i zabawy umysłowe
(85)
Powieść młodzieżowa polska
(85)
Treny
(85)
Poradniki
(82)
Powieść polityczna
(82)
Komedia
(78)
Wywiad dziennikarski
(78)
Encyklopedia
(76)
Podręczniki
(73)
Poezja dziecięca polska
(73)
Felieton
(71)
Sonety
(69)
Opowiadania i nowele przygodowe
(65)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(64)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(63)
Satyra
(62)
Monografia
(60)
Ballada
(59)
Legendy i podania
(59)
Pamiętniki polskie
(59)
Pieśń i piosenka
(58)
Epos
(56)
Opowiadania i nowele biograficzne
(56)
Rozprawa
(53)
Gry planszowe
(52)
Materiały pomocnicze
(50)
Listy
(48)
Literatura dziecięca polska
(48)
powieść obyczajowa
(47)
Literatura polska
(46)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Psalmy
(43)
Książki dla najmłodszych
(41)
Powieść poetycka
(41)
Powieść dziecięca polska
(40)
Adaptacja literacka
(39)
Materiały konferencyjne
(39)
Przepisy kulinarne
(39)
Relacja z podróży
(39)
Książka zabawka
(36)
Opowiadanie polskie
(36)
Album
(35)
Film animowany
(35)
Publicystyka polska
(35)
Praca zbiorowa
(34)
Autobiografia
(32)
Kamishibai
(31)
Scenariusz zajęć
(31)
Dystopia
(30)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(28)
Publikacje naukowe
(28)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie ; reakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa : Edgard. Kapitan Nauka, 2020. - 1 gra (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem (2 są zapasowe), 35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20,5 cm).
(Kapitan Nauka)
(Matematyka)
Liczba graczy: 1 + więcej.
Czas gry: 15-20 min.
Gra na kodowanie.
Na opakowaniu: STEM. Korzyści z nauki kodowania.
Na opakowaniu: Rozwijaj się : kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów. Gra kooperacyjna, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania 4 skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży. Gra stanowi propozycję nauki podstaw kodowania bez użycia komputera. Ćwiczy tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwinie myślenie logiczne, kreatywność i umiejętność skupienia na zadaniu. Wariant kooperacyjny nauczy współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy sposób spędzić czas samemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest wiele książek, które pokazują doświadczenia naukowe dla dzieci. Ta książka - uwaga! - nie powiela schematów. Przedstawia 50 zagadnień z dziedziny fizyki i wyjaśnia je za pomocą nowo opracowanych doświadczeń, które każde dziecko może bezpiecznie wykonać samodzielnie w warunkach domowych. Magnetyzm, elektryczność, światło i dźwięk, siły - te i inne działy fizyki okażą się nie tylko ciekawe, lecz także łatwe do zrozumienia. Proste wyjaśnienia i kolorowe ilustracje sprawią, że doświadczenia się udadzą, a czytelnik poczuje się jak mały Einstein.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Fizyka (1 egz.)
Filia Miejska- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53 III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio : gdzie to położyć ? / koncepcja, opracowanie logopedyczne i pedagogiczne Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa: Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2020. - 1 pudełko zawiera : 6 dużych plansz (195 x 235 mm), 36 żetonów, 5 stojących postaci ; 20 x 25 cm+ instrukcja
Wiek graczy : 2+
Kolejna zabawka z Puciem to sprzyjające rozwojowi myślenia i mowy malucha spotkanie z ulubioną postacią! W pudełku znajduje się 6 plansz z różnymi pomieszczeniami w mieszkaniu należącym do rodziny naszego bohatera. Do każdego z nich dopasowano po 6 żetonów z przedmiotami charakterystycznymi dla tych pomieszczeń. Dziecko układa przedmioty w odpowiednich miejscach na planszach (np. na stoliku w salonie, pod krzesłem w kuchni, w pudełku) według załączonej instrukcji lub poleceń wymyślonych przez rodzica. Uczy się przy tym rozumienia stosunków przestrzennych, czyli położenia przedmiotów względem siebie. Dodatkową atrakcją są stojące postaci bohaterów książek o Puciu, które można wykorzystać także w innych dziecięcych zabawach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 71 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Przygoda z czytanem : sylaby i wyrazy / [konsultacja metodyczna] Anna Koralewska. - Łódź : Ameet, 2019. - 1 pudełko zawiera kiążeczkę (14 stron : ilustracje kolorowe, [2] karty z naklejkam), 24 kart z sylabami) ; 11.0x20.0cm
(Disney Uczy / Ameet)
(Przygoda z Czytaniem / Ameet)
(Przygoda z Czytaniem (Ameet). Poziom 3, Sylaby i wyrazy)
Na okładce : Karty do nauki czytania. Poziom 3
Karty „Sylaby i wyrazy” to doskonała propozycja dla dzieci podejmujących pierwsze próby czytania. Zestaw składa się z dwudziestu czterech dwustronnych kart oraz książki z naklejkami. Podczas zabawy dziecko uczy się odczytywać sylaby i tworzyć z nich wyrazy. W książce rodzic znajdzie propozycje zabaw edukacyjnych z wykorzystaniem kart i naklejek, które dodatkowo zachęcą malucha do ćwiczeń, a także pomogą utrwalić zdobytą wiedzę. Mogą one także być inspiracją do poszukiwania własnych pomysłów zajęć wspierających rozwój najmłodszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kuferek różności 3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra słów / Julien Percot ; projekt graficzny Małgorzata Wójcicka. - Warszawa: Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2020. - 1 pudełko zawiera: 92 karty, 4 żetony (z cyframi 1, 2, 3, 4) ; 9.5 x 9.5 cm + instrukcja
Liczba graczy : 3-10
Czas gry: 20 minut.
Wiek graczy : 6-106
Rodzinna gra kooperacyjna Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystuje się umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 72 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domino angielski : pierwsze słowa / ilustracje Magdalena Popovics - Warszawa: Wydawnictwo Edgard, 2020. - 1 pudełko zawiera: 24 kafelki ; 16 x 16 cm
(Kapitan Nauka)
Wiek graczy : 3+
Domino Angielski Pierwsze słowa (3+) to prosta gra dla najmłodszych, która łączy naukę angielskiego z rozwojem myślenia logicznego, spostrzegawczości i koncentracji. Zabawa w łączenie słówek z odpowiadającymi im obrazkami wspomaga zapamiętywanie słownictwa związanego z najbliższym otoczeniem dziecka. Zabawa dla miłośników łamigłówek „Domino Angielski Pierwsze słowa” zawiera 24 kafelki, na których przedstawiono m.in. zabawki, wyposażenie pokoju oraz warzywa i owoce. Kolorowe ilustracje Magdaleny Popovics przykuwają uwagę i ułatwiają zapamiętywanie nowych słówek. Celem gry jest bowiem ułożenie kafelków tak, aby słówka odpowiadały właściwemu rysunkowi, dzięki czemu powstanie ciąg słowno-obrazkowy z wykorzystaniem wszystkich kafelków. Kafelki do gry zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój nauka angielskiego, koncentracja, motoryka mała, spostrzegawczość Ilustratorka: Magdalena Popovics – z wykształcenia magister sztuki, z zawodu grafik, a z miłości ilustrator i projektant książek, gier i ubranek dla dzieci. W ilustracjach łączy skandynawską, prostą formę z polskim, barwnym folkiem, przełamanym niekiedy pastelową barwą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 73 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotek i motylki / Piotr SiłkA ; redakcja Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa: Wydawnictwo Zielona Sowa, 2020. - 1 pudełko zawiera: 50 kart Motyli, 5 kart Specjalnych, 18 żetonów Kwiatów, 10 żetonów Motyli, drewniana figurka kotka ; 13.0x20.0 cm + instrukcja.
Liczba graczy : 2-6
Czas gry : 10-15 minut.
Wiek graczy : 6+
Podczas poszukiwań trop Gucia prowadzi was na łąkę. Nic dziwnego, że ciekawski i psotny kotek biega tu pośród traw, skoro dookoła lata tyle wspaniałych motyli, że sami nie możecie oderwać od nich wzroku. Jest ich tak dużo, że policzenie ich wszystkich wydaje się być niemożliwe. Kto z Was okaże się sprytniejszy i bardziej spostrzegawczy? Przekonajcie się! „Kotek i motylki” to gra, która w zabawny i pełen emocji sposób wspomaga liczenie. Dodatkowo gracze muszą wykazać się spostrzegawczością i refleksem, aby w jak najkrótszym czasie wskazać żetony kwiatów z prawidłowym wynikiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 78 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Proste zagadki dla dzieci / Elżbieta Szwajkowska, Witold Szwajkowski - Kraków : Wydawnictwo WiR, 2021. - 1 pudełko zawiera : 110 dwustronnych kart ; 16x22x2 cm + instrukcja
(Specjalne Potrzeby Edukacyjne)
Ilośc graczy: 2
Do pracy w grupie
Do zabawy w domu
Do terapii
Proste zagadki dla dzieci to: trening spostrzegawczości i koncentracji nauka wnioskowania i logicznego myślenia rozwój mowy i umiejętności poznawczych wspaniała zabawa w przedszkolu i w domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 131 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Miejska- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Masza i niedźwiedź : moja pierwsza kolekcja gier edukacyjnych. - Teramo : Lisciani, 2019. - 1 pudełko zawiera : 10 gier edukacyjnych, 8 plastikowych cylindrów ; 27.5x27.5cm + instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Zestaw gier i zabaw edukacyjnych dedykowanym dzieciom we wczesnym stadium przedszkolnym. Wewnątrz opakowania znajduje się wiele gier które rozwijają logiczne myślenie, pamięć, uwagę oraz wyobraźnię w towarzystwie Maszy i Niedźwiedzia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP 86 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyraź to ! - Warszawa: Trefl, 2019. - 1 pudełko zawiera: plastikową ramkę z klepsydrą, 150 kart emocji (60 dla młodszych i 90 dla starszych graczy) ; 27x27cm + instrukcja.
Liczba graczy : 2 drużyny
Wiek graczy : 7+
Rodzinna gra drużynowa o wy-twarz-aniu emocji. To gra, w której zadaniem graczy jest odgadnięcie nazw emocji, nastrojów i stanów prezentowanych przez aktywnego gracza. Odgadnięcie hasła ułatwia członkom drużyny jedna podpowiedź - litera, na jaką rozpoczyna się prezentowany wyraz. Chwyć ramkę, wystartuj klepsydrę i zaprezentuj pozostałym graczom jak najwięcej wyrazów twarzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 74 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej