Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
(37)
Filia Miejska- Wypożyczalnia
(5)
Autor
Lipa Michał
(2)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bednarski Adam (1947- )
(1)
Bień Witold (1927-2018)
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Błachnio Aleksandra (1977- )
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Dolot Anna
(1)
Dołowy Anna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fingas Bartosz
(1)
Garbarski Lechosław. Marketing
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gumola Piotr
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Heffernan Margaret (1955- )
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kauf Sabina DBN
(1)
Kiziukiewicz Teresa
(1)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(1)
Kozyra Beata
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krysa Wiesława
(1)
Kupaj Lilianna
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Lipka Anna (ekonomia)
(1)
Lisiecki Marek (1950- )
(1)
Masełko-Łaciok Edyta
(1)
Małkuch-Świtalska Justyna
(1)
Nowacki Robert
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Przytuła Sylwia (ekonomia)
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rock David
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Sadowski Adam (ekonomia)
(1)
Stabryła Adam
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Szafrański Michał
(1)
Szala Marcin
(1)
Szostak Daniel
(1)
Szydło Robert (zarządzanie)
(1)
Tomaszewska-Lipiec Renata
(1)
Wankel Charles
(1)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Władek Zbigniew
(1)
Zając Piotr (ekonomia)
(1)
Zaręba Dominika
(1)
Łaciok Karol
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1989-2000
(8)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Studenci
(14)
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(3)
Nauczyciele
(2)
Bankowcy
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Turyści
(1)
Temat
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(6)
Kadry
(3)
Marketing
(3)
Motywacja pracy
(3)
Controlling
(2)
Mentoring
(2)
Metody nauczania
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przywództwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Administracja niezespolona
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Blog
(1)
Centralne Biuro Antykorupcyjne
(1)
Coaching
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Główny Urząd Statystyczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kontrola państwowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwestionariusz pomiaru osobowości autorskiej
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie
(1)
Migracje
(1)
Ministerstwo
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Oszczędność
(1)
Parlament
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prawodawstwo
(1)
Premier (urząd)
(1)
Produktywność pracy
(1)
Projektowanie badań naukowych
(1)
Psychologia
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reklama
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek pracy
(1)
Rząd (organ państw.)
(1)
Rząd Donalda Tuska (2011-2014)
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd powiatowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Samorząd województwa
(1)
Sejm
(1)
Senat
(1)
Siła robocza
(1)
Skarb państwa
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Szafrański, Michał
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Sądownictwo
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(1)
Urzędnicy
(1)
Władza państwowa
(1)
Własność
(1)
Zarządzanie ciągłością działania
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przez cele
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zespół projektowy
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Śwat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Poradnik
(7)
Monografia
(4)
Podręczniki
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Opracowanie
(2)
Audiobooki
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(874)
Edukacja i pedagogika
(621)
Socjologia i społeczeństwo
(458)
Psychologia
(355)
Literaturoznawstwo
(333)
Zarządzanie i marketing
(37)
Medycyna i zdrowie
(316)
Kultura i sztuka
(168)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(159)
Biologia
(151)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(150)
Religia i duchowość
(142)
Hobby i czas wolny
(129)
Geografia i nauki o Ziemi
(78)
Podróże i turystyka
(78)
Rozwój osobisty
(71)
Filozofia i etyka
(66)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(65)
Etnologia i antropologia kulturowa
(57)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(55)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(49)
Kultura fizyczna i sport
(46)
Językoznawstwo
(41)
Styl życia, moda i uroda
(39)
Kulinaria
(36)
Fizyka i astronomia
(29)
Media i komunikacja społeczna
(25)
Ochrona środowiska
(20)
Architektura i budownictwo
(18)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(18)
Inżynieria i technika
(15)
Chemia
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Dom i ogród
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Nauka i badania
(12)
Rolnictwo i leśnictwo
(12)
Matematyka
(11)
Transport i logistyka
(10)
Archeologia
(9)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Filozofia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Styl życia
(1)
Thriller
(1)
psychologia
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak ; [recenzent prof. dr hab. Andrzej Pomykalski]. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym. Taką metakompetencją może być innowacyjność, która wymaga konsekwentnego kształtowania szczegółowych kompetencji innowacyjnych, a konkretnie: budowania świadomości innowacyjnej, wyzwalania zaangażowania innowacyjnego, stymulowania biegłości i wspierania sprawstwa (prakseologicznej skuteczności). Większa skuteczność zarządzania innowacjami w postaci zwiększonej intensywności wprowadzania innowacji osiągalna jest zatem pośrednio, przez wcześniejsze upowszechnianie innowacyjnych postaw i zachowań ludzi, we wszystkich środowiskach ich funkcjonowania. Książka adresowana jest głównie do studentów kierunków takich jak zarządzanie czy ekonomia menedżerska. Będzie także przydatna dla wykładowców oraz osób prowadzących grupy ćwiczeniowe i projektowe, a także dla praktyków gospodarczych, kadry kierowniczej i specjalistycznej, projektantów oraz konsultantów. Ze wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia Miejska- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wydanie 5. - Warszawa : "Difin", 2001. - 337 strony : ilustracje ; 25 cm.
Książka zawiera wiadomości niezbędne do ustalenia strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej w sposób umożliwiający maksymalizowanie efektywności ekonomicznej działalności i rozwój przyszłościowy firmy. Najważniejsze zagadnienia omówione w publikacji: kalkulacja ceny pieniądza, ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, planowanie finansowe, pozyskiwanie kapitałów i kształtowanie ich struktury, zarządzanie majątkiem obrotowym,preliminowanie inwestycji, leasing, finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Nowe poszerzone wydanie 6 w języku polskim - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010. - 324 strony : ilustarcje ; 25 cm + 1 płyta (CD) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Bestseller)
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułam pracy zbiorowej.
Podczas II Ogólnopolskiego Kongresu Tutoringu odbędzie się premiera książki pt. „Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków” pod redakcją Piotra Czekierdy, Bartosza Fingasa i Marcina Szali. Jest to pierwsza w Polsce książka, która w sposób kompleksowy przedstawia zjawisko tutoringu - zarówno pod kątem teorii, praktyki i konkretnych przykładów jej zastosowania w różnych kontekstach - szkolnym, akademickim i pozaformalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 640.41/.45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(TED Books: Małe Książki o Wielkich Ideach)
Potężny manifest dla prezesów i pracowników: wpływowa i wielokrotnie nagradzana liderka biznesu Margaret Heffernan ujawnia, w jaki sposób firmy mogą budować idealne kultury pracy i powodować ogromne przeobrażenia, wprowadzając niewielkie zmiany. Kadra zarządzająca często myśli, że wprowadzając głębokie zmiany, wszystko zrobi lepiej, zarobi więcej i będzie mieć szczęśliwszych pracowników. Dlaczego więc zaangażowanie okazuje się tak trudne, a produktywność tak nieuchwytna? W książce „Niemierzalne" Margaret Heffernan wyciąga wnioski z dziesięcioleci nadzorowania różnych organizacji i dochodzi do wniosku, że to niewielkie modyfikacje mają największe znaczenie. Heffernan twierdzi, że budowanie solidnej firmy może zostać przyspieszone poprzez wdrożenie pozornie niewielkich zmian, takich jak zaakceptowanie konfliktu jako kreatywnego katalizatora, wykorzystywanie każdego umysłu w zespole, celebrowanie błędów; częstsze wypowiadanie się i słuchanie oraz zachęcanie do spędzania czasu wolnego od pracy. Pełna niesamowitych anegdot i zaskakujących statystyk książka zabiera nas w fascynującą podróż po całym świecie, zwracając uwagę na różne firmy i ujawniając, w jaki sposób udało się im przekształcić na wielką skalę poprzez stopniowe zmiany. Jak CIA zrewolucjonizowała swój wywiad, zadając sobie jedno proste pytanie? Jak pewna organizacja zwiększyła przychody o 15 milionów dolarów, ustanawiając krótką przerwę na kawę? Jak całodzienny hakaton (rodzaj warsztatów, których uczestnicy wspólnie projektują i realizują internetowe i informatyczne przedsięwzięcia) może zmienić kulturę firmy? Opowiadając z dowcipem i humorem, Heffernan udowadnia, że często małe zmiany mają największe i najbardziej trwałe skutki. Małe książki o wielkich ideach. Są na tyle krótkie, że można je przeczytać za jednym posiedzeniem, ale na tyle długie, że pozwalają na pogłębione poznanie tematu. Ta różnorodna seria zawiera pozycje, których tematyka krąży od architektury do świata biznesu, od podróży w czasie do miłości, i doskonale nadaje się dla ciekawych świata wielbicieli czytania. Każdej z książek TED towarzyszy powiązana z nią prelekcja, którą można obejrzeć online na TED.com. Książki kontynuują tam, gdzie kończy się wykład.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The only sales guide you'll ever need.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki przedstawiający zagadnienia związane z zarządzaniem kapitałem ludzkim w aspekcie strategicznym, koncepcyjnym, przedmiotowym i podmiotowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 409, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni róznych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość zarządcza / redakcja Teresa Kiziukiewicz. - Wyd. 3 zmienione i rozszerzone. - Wrocław : Ekspert, 1999. - 265, [3] strony : rysunki, tabele ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Filia Miejska- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ucz się na błędach innych i zostań skutecznym liderem zmian! Bazując na swojej ponad 18-letniej praktyce i współpracy z ponad 50 firmami w zakresie projektów doradczych i szkoleniowych, Beata Kozyra stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane. Z niniejszej książki dowiesz się m.in. o tym: • w jaki sposób przygotować organizację, zespół i siebie na zmiany, • jak radzić sobie z różnymi rodzajami oporu wobec zmiany, • w jaki sposób pokonywać własne ograniczenia w sytuacji zmian, • jak dobrać skuteczne działania do poszczególnych faz oraz do indywidualnej charakterystyki pracowników, • w jaki sposób stosować narzędzia motywacyjne w sytuacji zmian, • jak budować sprzyjającą kulturę organizacyjną i otwartą komunikację wspierające zmianę, • dlaczego i jak monitorować i łą gotowość i otwartość na zmiany, • jak unikać błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia Miejska- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia w pracy menedżera / pod redakcją Barbary Kożusznik. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego 1994 (Katow. : UŚ). - 142, [1] stron : 2 wykresy, errata ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego, ISSN 0239-6432 ; nr 492)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn 72050 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej