Metody nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
(37)
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
(1)
Filia Miejska- Wypożyczalnia
(2)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(6)
Szuścik Urszula
(5)
Sawiński Julian Piotr (1951- )
(3)
Adamek Irena
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Bielska Beata
(1)
Bierońska Elżbieta
(1)
Bonna Beata
(1)
Broda-Bajak Maria
(1)
Brzezińska Anna Weronika (1977- )
(1)
Chrąściel Katarzyna
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Czyż Dagmara
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Fingas Bartosz
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gnitecki Janusz (1945-2008)
(1)
Gołębiowska-Szychowska Joanna
(1)
Harmonia Universalis
(1)
Hulewska Aleksandra (1974- )
(1)
Jurek Anna (pedagog)
(1)
Kielin Jacek (1965- )
(1)
Kiełpińska Iwona
(1)
Klimek-Markowicz Katarzyna (1973- )
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kotusiewicz Alicja Anna
(1)
Koć-Seniuch Genowefa
(1)
Krysa Wiesława
(1)
Krztoń Alicja
(1)
Kupaj Lilianna
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(1)
Ledwoń Magdalena
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Mangrum Charles T
(1)
Maurer Alicja
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Naprawa Renata
(1)
Nehring Alicja
(1)
Niedbała Justyna
(1)
Niemiec Jerzy (1932- )
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Piekarski Jacek
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Rieger Anja
(1)
Sawicka Lidia
(1)
Strichart Stephen S
(1)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(1)
Szala Marcin
(1)
Szelągowska-Strzyga Anna
(1)
Szychowski Łukasz
(1)
Słomska-Nowak Justyna (1978- )
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Tomiak-Zaremba Katarzyna
(1)
Tomkiewicz-Bętkowska Aleksandra
(1)
Turek Karolina
(1)
Warmuz-Warmuzińska Ewa
(1)
Wyczesany Janina (1937-)
(1)
Zakrzewska Barbara
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Zeller Martina
(1)
Łasocha Natalia
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Żuchelkowska Krystyna (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Nauczyciele
(8)
Studenci
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Kobieta
(1352)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1271)
Polska
(1039)
Powieść młodzieżowa polska
(985)
Rodzina
(850)
Metody nauczania
(-)
Przyjaźń
(840)
Miłość
(777)
Inwestycje
(687)
Literatura polska
(609)
Tajemnica
(583)
Nastolatki
(559)
Śledztwo i dochodzenie
(557)
Pamiętniki polskie
(536)
Przestępczość
(509)
Zabójstwo
(498)
Wywiad
(466)
Relacje międzyludzkie
(445)
Poezja dziecięca polska
(432)
Zwierzęta
(423)
Opowiadanie polskie
(406)
Jubileusz
(405)
Poezja regionalna
(399)
Dziewczęta
(396)
Rodzeństwo
(386)
Sekrety rodzinne
(370)
II wojna światowa (1939-1945)
(357)
Historia
(313)
Wydawnictwa popularne
(301)
Powieść dziecięca polska
(296)
Wojna 1939-1945 r.
(291)
Służba zdrowia
(290)
Policjanci
(289)
Uczucia
(287)
Drogi
(284)
Dzieci
(274)
Muzyka
(270)
Małżeństwo
(269)
Boże Narodzenie
(262)
Wydawnictwa dla dzieci
(255)
Język polski
(254)
Żydzi
(250)
Dziecko
(246)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(243)
Biografie
(238)
Powieść młodzieżowa angielska
(231)
Uczniowie
(230)
Życie codzienne
(229)
Psy
(224)
Osoby zaginione
(219)
Literatura
(216)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(213)
Ludzie a zwierzęta
(209)
Droga
(205)
Trudne sytuacje życiowe
(203)
Władcy
(202)
Powieść dziecięca angielska
(200)
Uprowadzenie
(200)
Matki i córki
(196)
Wojsko
(194)
Wychowanie w rodzinie
(194)
Remont
(193)
Magia
(192)
Chłopcy
(191)
Arystokracja
(190)
Koncert
(189)
Publicystyka polska
(187)
Relacja romantyczna
(183)
Kultura
(178)
Biblioteka Publiczna im. J. Iwaszkiewicza w Sępólnie Krajeńskim
(176)
Kradzież
(176)
Wakacje
(176)
Poezja
(175)
Sztuka
(175)
Podróże
(174)
Prawo
(173)
Poszukiwania zaginionych
(172)
Wychowanie
(167)
Dziennikarze
(166)
Przestępczość zorganizowana
(166)
Wieś
(166)
Piłka nożna
(161)
Wybory życiowe
(160)
Zdrada
(160)
Pisarze polscy
(153)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(152)
Ochrona środowiska
(151)
Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim
(148)
Koty
(147)
PRL
(146)
Warszawa
(146)
Dojrzewanie
(145)
Wypadek
(145)
Seryjni zabójcy
(143)
Filozofia
(142)
Zemsta
(142)
Zakochanie
(140)
Rolnictwo
(136)
Młodzież
(135)
Wystawa
(135)
Turystyka
(133)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Poradnik
(6)
Scenariusz zajęć
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Film
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Scenariusz
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(21)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Językoznawstwo
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest próbą opracowania zagadnień związanych z kompetencjami kreatywnymi nauczyciela wczesnej edukacji dziecka. Czy rzeczywiście – jak pyta D. Klus-Stańska – zniewolony administracyjnie i biurokratycznie nauczyciel zrzuca z siebie odpowiedzialność za wychowawczą i kształceniową rzeczywistość szkolną? Odpowiedź na to pytanie jest ważna, gdyż kompetencje nauczyciela decydują o przebiegu procesu edukacyjnego, o charakterze działań nie tylko jego samego, ale i uczniowskich. Stanowią bowiem kontekst kształtowania się takich samych kompetencji u podopiecznych...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
Muzyka
CD
W koszyku
22 scenariusze adaptacyjne dla dzieci, 24 pomoce dydaktyczne, płyta CD z piosenkami. Publikacja jest nieocenioną pomocą dla nauczycieli dzieci w wieku przedszkolnym, którzy chcą w świadomy sposób pokierować procesem adaptacji dziecka do przedszkola, a także sprawić, by nowo poznane środowisko okazało się jak najbardziej przyjazne dla najmłodszych. Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza obejmuje scenariusze zajęć adaptacyjnych z udziałem rodziców i przeznaczona jest do realizacji, zanim dzieci zaczną chodzić do przedszkola, a więc podczas dni adaptacyjnych organizowanych przez placówki przed wakacjami. Ma być pomocą w oswojeniu się dziecka z przedszkolem, co umożliwi zredukowanie stresu powstałego przy zetknięciu się dzieci z nową sytuacją i środowiskiem. Druga to scenariusze zajęć na pierwsze dni (i tygodnie) w przedszkolu - ich celem jest zaznajomienie dzieci z placówką przedszkolną, osobami tam pracującymi oraz zasadami panującymi na jej terenie oraz w grupie. Całości dopełniają rymowanki i zabawy paluszkowe - do zastosowania w różnych sytuacjach. Mają one za zadanie utrwalanie dobrych wzorców zachowań oraz przyzwyczajenie dzieci do codziennych sytuacji, z którymi zetkną się podczas pobytu w przedszkolu. Do książki została dołączona płyta z piosenkami dla maluszków - do większości z nich zostały przygotowane zabawy i ćwiczenia ruchowe, które w znakomity sposób urozmaicą zajęcia i zaktywizują dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka to krótkie kompendium wiedzy teoretycznej na temat ADHD – jego specyfiki, uwarunkowań, objawów i dynamiki rozwoju. Poza tym podane są tutaj sprawdzone oraz polecane przez fachowców (a także wypracowane przez samą Autorkę) sposoby radzenia sobie z trudnościami, jakie niesie wychowywanie dziecka nadpobudliwego w domu i w szkole. W książce znalazły się przykładowe scenariusze zajęć do wykorzystania w pracy z dziećmi nadpobudliwymi w młodszym wieku szkolnym. Stanowią one propozycję ćwiczeń do przepracowania w trakcie spotkań terapeutycznych. Mogą także stać się swoistą inspiracją do tworzenia własnego warsztatu pracy. Ponadto w opracowaniu zamieszczono scenariusze warsztatów kierowanych zarówno do rodziców dzieci nadpobudliwych, jak i ich nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułam pracy zbiorowej.
Podczas II Ogólnopolskiego Kongresu Tutoringu odbędzie się premiera książki pt. „Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków” pod redakcją Piotra Czekierdy, Bartosza Fingasa i Marcina Szali. Jest to pierwsza w Polsce książka, która w sposób kompleksowy przedstawia zjawisko tutoringu - zarówno pod kątem teorii, praktyki i konkretnych przykładów jej zastosowania w różnych kontekstach - szkolnym, akademickim i pozaformalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn 69482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja Powiem ci, jak się uczyć jest odpowiedzią na potrzeby rodziców zatroskanych o rozwój swoich dzieci oraz nauczycieli, trenerów i wychowawców, którzy czują chęć wzbogacenia swojego warsztatu o narzędzia pomagające uczniom w nauce i czekają na inspirujące pomysły oraz przykładowe materiały do pracy. Autorzy przekazują w książce dotychczas zebrane doświadczenie i wiedzę o tym, jak w swojej codziennej pracy z dziećmi „przemycać” zasady i metody uczenia się. Wszystkie proponowane w publikacji techniki mogą być stosowane w szkole i w domu przez osoby, które nie muszą mieć do tego specjalnych uprawnień. Wystarczy pozytywne nastawienie i poczucie humoru, które pozwala dzieciom się odblokować, a dzięki temu pełniej wykorzystać własne możliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.952/956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zebrane w niniejszym tomie rozprawy dotyczą kilku problemów dydaktyki specjalnej najbardziej aktualnych i ważnych w tej dziedzinie wiedzy. Rozprawy te są próbą odpowiedzi na pytania nurtujące studentów, pedagogów specjalnych i terapeutów na co dzień pracujących z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Oto niektóre z poruszanych w publikacji zagadnień: - Jaki jest związek dydaktyki ogólnej z dydaktyką specjalną? - Czym charakteryzuje się dorobek dydaktyki specjalnej? - Jakie są możliwości i sposoby wdrażania nowych metod kształcenia? - Jaki jest charakter i jakie są przyczyny zmian zachodzących w dydaktyce specjalnej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376/378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wykłady z Pedagogiki)
Książka prezentuje dzieje zainteresowania edukacją regionalną oraz sposoby badania, opisywania i interpretowania różnic kulturowych. Z perspektywy różnych dyscyplin nauk humanistycznych i społecznych pokazuje, jak odmienne mogą być podejścia do wiedzy o środowisku lokalnym i zjawisk kulturowych zachodzących w najbliższym otoczeniu. Przedstawia również propozycje sposobów nauczania o poszczególnych elementach dziedzictwa kulturowego, takich jak zwyczaje ludowe, tradycyjne stroje i potrawy. Zawiera przykłady praktycznego wykorzystania wiedzy dotyczącej regionu nie tylko w szkole, ale również w życiu codziennym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 37, 376/378 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Krok po kroku" to nieocenione źródło wiedzy dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. Autorzy wyjaśniają, jak stworzyć program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka, postawić diagnozę funkcjonalną czy prawidłowo stawiać wymagania. Opisują zalety i wady pracy dyrektywnej i niedyrektywnej oraz przedstawiają model superwizji. W swoich rozważaniach odwołują się do zasad behawioryzmu i terapii humanistycznych, teorii rozwojowej Jeana Piageta i koncepcji strefy najbliższego rozwoju Lwa S. Wygotskiego, a także podejścia neuropsychologii. Wiele uwagi poświęcają budowaniu relacji z rodzicami dziecka, którzy są osobami kluczowymi dla przebiegu jego terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376/378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn 69515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacyjne)
W książce szeroko omówiono zagadnienia kompetencji coachingowych, dostosowując je do specyfiki codziennej pracy dydaktycznej nauczyciela. W opracowaniu zawarto m.in.: * nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych z dysgrafią, dysortografią, a także trudnymi relacjami nauczyciel-uczeń, * nowy model prowadzenia lekcji 4MAT według Bernice McCarthy, * wskazówki dotyczące rozpoznawania stylów uczenia się, * metodykę i formy udzielania pozytywnej informacji zwrotnej, * gotowe formularze i inne praktyczne narzędzia. Autorki bazują na sytuacji współczesnej szkoły oraz trwających przemianach cywilizacyjnych, a także opierają się na autentycznych zdarzeniach społeczno-edukacyjnych. Prezentują innowacyjne rozwiązania zaimplementowane do zajęć szkolnych, nadające się do bezpośredniego wykorzystania w pracy z uczniami na różnych szczeblach ich edukacji. Książka przeznaczona jest dla nauczycieli, pedagogów, psychologów, coachów, trenerów, a także rodziców i uczniów, studentów kierunków pedagogicznych, psychologii oraz studiów podyplomowych na kierunku coaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 37.091.3, 37.091.3 (3 egz.)
Filia Miejska- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja jest najpotężniejszą bronią, jakiej można użyć do zmiany świata. Nelson Mandela * Jakie są cele i zadania edukacji? * Czy szkoła rzeczywiście powinna tylko nauczać? * Czym jest wychowanie do mądrości? * Jak budować relacje z uczniami i ich rodzicami? * Dlaczego logodydaktyka jest tak skuteczna? Logodydaktyka to autorska koncepcja Iwony Majewskiej-Opiełki zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka. Przełożona na potrzeby edukacji przyjmuje formę spójnego programu wychowawczego, który stanowi najlepszą odpowiedź na niedoskonałości dzisiejszej szkoły. W myśl założeń logodydaktyki zadaniem edukacji nie mogą być jedynie przekaz wiedzy merytorycznej i nauka krytycznego myślenia. Jej powinnością jest również przyczynianie się do wykształcenia w młodych ludziach siły charakteru i poczucia tożsamości, czyli wychowanie człowieka, który poradzi sobie w nieustannie się zmieniającym świecie. Koncepcja wychowawcza oparta na logodydaktyce bardzo dobrze sprawdzi się na każdym poziomie edukacji, umożliwiając wychowywanie uczniów do przyszłości przy równoczesnej trosce o ich teraźniejszość. Książka zawiera nie tylko kompleksowe omówienie teoretycznych podstaw logodydaktyki wraz z licznymi dowodami jej skuteczności w sferze edukacyjnej, ale również zestaw praktycznych wskazówek dla praktyków oraz zbiór 30 tematów do pracy przez okres całej edukacji. Dzięki temu po jej lekturze każdy czytelnik będzie wiedział, od czego zacząć i jak krok po kroku osiągać cele, do których zmierza wraz z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wyjaśnia ona pojęcia słuchu fonematycznego, będącego podstawą opanowania języka mówionego. Program ten ma za zadanie ułatwić dzieciom uzmysłowienie sobie fonologicznej podzielności słów oraz osiągnięcie umiejętności reprezentowania dźwięków mowy za pomocą liter alfabetu. Jest on przeznaczony do pracy z dziećmi od 3 roku życia. Polecany jest dla nauczycieli nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, ale również logopedów, pedagogów szkolnych, psychologów, rodziców i studentów. Zawiera przykładowy wykaz literatury dziecięcej, który pomoże rodzicom i nauczycielom wprowadzić dzieci w świat dźwięków mowy poprzez organizowanie proponowanych zabaw słownych. Materiał słowny podręcznika sprzyja koncentrowaniu uwagi dzieci na formie dźwiękowej słów. Ćwiczenia z rymami koncentrują uwagę dziecka na dźwiękach rymujących się słów, uczą rozpoznawania rymów oraz ich tworzenia. "Zabawy z rymami" kształtują i rozwijają wrażliwość dzieci na ogólnie ujmowane różnice i podobieństwa fonologiczne w toku interakcji z nauczycielem i grupą dzieci. "Głoski rozpoczynające i kończące słowa" stanowią zestaw ćwiczeń ułatwiający przejście od umiejętności wyodrębniania cząstek wewnątrzsylabowych (rymów, aliteracji) do rozpoznawania fonemów. "Głoska a litera" poświęcona jest kształtowaniu umiejętności podziału słów na głoski oraz łączeniu głosek w słowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37.091.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Pomiar wyników kształcenia spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Jeśli zainteresowała Cię ta pozycja, sięgnij po inne tytuły autora- Bolesław Niemierko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej