Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
(5)
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
(1)
Autor
Chromiak Małgorzata
(2)
Piekarska Agnieszka
(2)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Grimm Jacob (1785-1863)
(1)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(1)
Kiełpińska Iwona
(1)
Kieś-Kokocińska Katarzyna
(1)
Kopeć Daniel
(1)
Kopeć Edyta
(1)
Naprawa Renata
(1)
Perrault Charles (1628-1703)
(1)
Szal Marek
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Czytanie ze zrozumieniem
(4)
Czytanie
(1)
Metody nauczania
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Gatunek
Powieść
(10646)
Wiersze
(4882)
Powieść obyczajowa
(4373)
Opowiadania i nowele
(3046)
Kryminał
(1672)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(-)
Thriller
(1101)
Powieść historyczna
(1036)
Romans
(801)
Sensacja
(787)
Bajki i baśnie
(655)
Powieść przygodowa
(627)
Fantasy
(623)
Broszura
(569)
Saga rodzinna
(520)
Podręcznik
(508)
Opracowanie
(471)
Romans historyczny
(462)
Fantastyka
(442)
Powieść psychologiczna
(437)
Reportaż
(414)
Poradnik
(374)
Publikacja bogato ilustrowana
(338)
Antologia
(332)
Fraszki
(321)
Pamiętniki i wspomnienia
(317)
Powieść biograficzna
(309)
Biografia
(305)
Wydawnictwa popularne
(287)
Publicystyka
(286)
Dramat (gatunek literacki)
(282)
Książka obrazkowa
(274)
Komiks
(224)
Audiobooki
(203)
Przypowieść
(200)
Pieśń
(181)
Lektura z opracowaniem
(170)
Podręczniki akademickie
(168)
Horror
(160)
Opowiadanie dziecięce polskie
(159)
Tragedia
(158)
Książki dla małych dzieci
(153)
Publikacje dla dzieci
(131)
Science fiction
(126)
Poemat
(121)
Powieść erotyczna
(112)
Wydawnictwa dla dzieci
(111)
Esej
(105)
Powieść podróżnicza
(103)
Biografie
(98)
Gry i zabawy umysłowe
(85)
Powieść młodzieżowa polska
(85)
Treny
(85)
Poradniki
(82)
Powieść polityczna
(82)
Komedia
(78)
Wywiad dziennikarski
(78)
Encyklopedia
(76)
Podręczniki
(73)
Poezja dziecięca polska
(73)
Felieton
(71)
Sonety
(69)
Opowiadania i nowele przygodowe
(65)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(64)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(63)
Satyra
(62)
Monografia
(60)
Ballada
(59)
Legendy i podania
(59)
Pamiętniki polskie
(59)
Pieśń i piosenka
(58)
Epos
(56)
Opowiadania i nowele biograficzne
(56)
Rozprawa
(53)
Gry planszowe
(52)
Materiały pomocnicze
(50)
Listy
(48)
Literatura dziecięca polska
(48)
powieść obyczajowa
(47)
Literatura polska
(46)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Psalmy
(43)
Książki dla najmłodszych
(41)
Powieść poetycka
(41)
Powieść dziecięca polska
(40)
Adaptacja literacka
(39)
Materiały konferencyjne
(39)
Przepisy kulinarne
(39)
Relacja z podróży
(39)
Książka zabawka
(36)
Opowiadanie polskie
(36)
Album
(35)
Film animowany
(35)
Publicystyka polska
(35)
Praca zbiorowa
(34)
Autobiografia
(32)
Kamishibai
(31)
Scenariusz zajęć
(31)
Dystopia
(30)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(28)
Publikacje naukowe
(28)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Lektury/ [Małgorzata Chromiak]. - Wydanie 4. - Kraków : Wydawnictwo Epideixis, 2019. - 31 stron : ilustarcje kolorowe ; 24 cm.
(PUS. Czytanie ze Zrozumieniem ; 1)
Opis wg okładki
Książeczka Czytanie ze zrozumieniem 1. Lektury przeznaczona jest dla dzieci w klasach I – III. Zawiera bogaty materiał językowy służący doskonaleniu czytania ze zrozumieniem; opiera się na znanych i lubianych przez dzieci utworach literackich lub na ich fragmentach np „Kubuś Puchatek”, „Szewczyk Dratewka”, „Zaczarowana zagroda” czy „Doktor Dolittle”. Formy ćwiczeń Na ich podstawie przygotowane zostały różne formy ćwiczeń i zabaw oraz quizów sprawdzających rozumienie i zapamiętywanie przeczytanego tekstu: - uzupełnianie tekstu brakującymi wyrażeniami i zwrotami, pasującymi logicznie i gramatycznie - doskonalenie umiejętności kojarzenia faktów i zdarzeń oraz analizowania i zapamiętywania treści - wzbogacanie słownictwa dziecka i rozwijanie jego zdolności porozumiewania się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiersze/ [Małgorzata Chromiak ]. - Wydanie 1 - Kraków : Wydawnictwo Epideixis, 2019. - 31 stron : ilustarcje kolorowe ; 24 cm.
(PUS. Czytanie ze Zrozumieniem ; 4)
Opis wg okładki
Czytanie ze zrozumieniem 4. Wiersze to jedna z tych książeczek PUS, których celem jest ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem. Adresujemy ją do dzieci z młodszych klas szkoły podstawowej. Umiejętność czytania ze zrozumieniem nabyta w pierwszych latach nauki jest bardzo ważna i niezbędna na wyższych poziomach edukacji. Otwiera ona przed dzieckiem możliwość samodzielnego czytania, jak też dalszego systematycznego i skutecznego uczenia się oraz pogłębiania wiedzy. Istotą czytania jest zrozumienie treści poprzez analizę znaczenia poszczególnych słów, wyrażeń i zdań. Dziecko czytające ze zrozumieniem umie wyodrębnić główną myśl tekstu, wskazać bohaterów i prawidłową kolejność wydarzeń. Szybciej i lepiej się uczy. Chętnie też przyswaja nowe informacje i umie je wykorzystywać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Rekomendowane przez najlepszych nauczycieli. Pytania sprawdzające rozumienie tekstu. Najłatwiejsza metoda nauki czytania.
"Czytanki metodą sylabową" to książka idealna dla każdego malucha, który zna już literki, potrafi samodzielnie czytać, ale ma jeszcze z tą umiejętnością problemy i potrzebuje odpowiedniej książki do ćwiczeń - ciekawej, napisanej ładnym językiem, a jednocześnie przygotowanej od strony metodycznej tak, by ułatwiała pracę i skutecznie kształciła płynne czytanie. Dlatego "Czytanki metodą sylabową" zawierają teksty najbardziej znanych baśni, kochanych przez wszystkie dzieci, przygotowane metodą sylabową - z podziałem każdego wyrazu na sylaby zapisywane na przemian czarnym i czerwonym kolorem. Baśniom towarzyszą też pytania umożliwiające sprawdzenie, czy dziecko dobrze zrozumiało i zapamiętało - do każdej strony tekstu jedno pytanie. Książka została przygotowana w przemyślanej oprawie graficznej - barwna okładka zaciekawia, delikatne zdobienia nie odwracają uwagi od tekstu, zaś piękne, kolorowe ilustracje tytułowe każdej baśni uprzyjemniają lekturę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pierwsze czytanki (1 egz.)
Książka
W koszyku
O ciekawskim kotku/ [Agnieszka Piekarska ; ilustracje Edyta i Daniel Kopeć]. - Wydanie 3. - Kraków : Wydawnictwo Epideixis, 2018. - 31 stron : ilustarcje kolorowe ; 24 cm.
(PUS. Czytanie ze Zrozumieniem ; 3)
Opis wg okładki.
Czytanie ze zrozumieniem 3. O ciekawskim kotku to książeczka należąca do serii tytułów PUS, których celem jest ćwiczenie przez dzieci czytania ze zrozumieniem. Adresowana jest do dzieci w młodszych klasach szkoły podstawowej. Zawarte w niej zagadki i zadania pomagają ćwiczyć znajomość zasad ortografii i gramatyki języka polskiego. Kolejne ćwiczenia opierają się na wybranych z tekstu wyrazach, za pomocą których dziecko utrwala poprawną pisownię. Inne pozwalają wprowadzać pojęcia części mowy i dostrzegać różnice między nimi. W książeczce Czytanie ze zrozumieniem 3. O ciekawskim kotku pojawiają się również zadania z synonimami i antonimami, dzięki czemu dziecko nie tylko potrafi je wskazać, ale również wzbogaca zasób swojego słownictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O szarym motylku / [Agnieszka Piekarska ; ilustracje Marcin Bruchnalski]. - Wydanie 3. - Kraków : Wydawnictwo Epideixis, 2019. - 31 s.tron : ilustarcje kolorowe ; 24 cm.
(PUS. Czytanie ze Zrozumieniem ; 2)
Opis wg okł.
Książeczka Czytanie ze zrozumieniem 2. O szarym motylku należy do serii tytułów PUS, których celem jest ćwiczenie czytania ze zrozumieniem. Adresowana jest ona do dzieci w młodszych klasach szkoły podstawowej. Umiejętność czytania ze zrozumieniem nabyta w pierwszych latach nauki jest bardzo ważna i niezbędna na wyższych poziomach edukacji. Kształtowanie tej umiejętności to podstawa, która otwiera przed dzieckiem możliwości dalszego systematycznego i skutecznego uczenia się i pogłębiania wiedzy. Istotą czytania jest zrozumienie treści poprzez analizę znaczenia poszczególnych słów, wyrażeń i zdań. Dziecko potrafiące czytać ze zrozumieniem umie wyodrębnić główną myśl tekstu, wskazać bohaterów oraz prawidłową kolejność wydarzeń. Takie dziecko szybciej i lepiej się uczy, chętnie przyswaja nowe informacje i umie je wykorzystywać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka czytania od A do Z metodą sylabową / Alicja Tanajewska, Iwona Kiełpińska, Renata Naprawa. - Wydanie 2 - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2016 ; 2018 - 215 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn 71146, 373 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej