Naprawa Renata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
(2)
Autor
(Li)
(3493)
Sekuła Aleksandra
(2469)
(2266)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Naprawa Renata
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Pankanin Piotr
(406)
Krzyżanowski Julian
(347)
Konopnicka Maria
(315)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Chojnacka Marietta
(212)
Goliński Zbigniew
(201)
L.S
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
(pp)
(178)
Lida Robert
(173)
(ls)
(168)
Jachowicz Stanisław
(159)
(em)
(156)
(RŚ)
(152)
Fabianowska Małgorzata
(148)
Zarawska Patrycja
(145)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(139)
Lech Justyna
(138)
Bór Maciej
(136)
Kuchna Anna
(136)
Roberts Nora (1950- )
(136)
Steel Danielle (1947- )
(133)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(129)
Skaza Leszek
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(115)
Eichler Maria
(113)
Sztandera Lucyna
(111)
Liebert Jerzy
(105)
Rybacka B
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Dorawa Jan
(99)
(pw)
(98)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Christie Agatha (1890-1976)
(95)
Jakubowski Łukasz
(93)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Stanecka Zofia (1972- )
(80)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
(MAR)
(78)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Głowińska Anita
(77)
(mb)
(76)
Fiałkowski Tomasz
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Mazan Maciejka
(75)
Webb Holly
(75)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(75)
Kapłon Adam
(74)
Maliszewski Karol
(74)
(sl)
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(71)
Supeł Barbara
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Kozłowski Mikołaj
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Mróz Remigiusz (1987- )
(69)
Środecki Robert
(69)
King Stephen (1947- )
(68)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(68)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(68)
Ludwiczak Bolesław
(66)
Lange Antoni
(65)
Szal Marek
(65)
Disney Walt
(64)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(64)
Fabisińska Liliana (1971- )
(63)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(63)
Meyer Anne Marie (1959- )
(62)
Widmark Martin (1961- )
(62)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(61)
Gawryluk Barbara (1957- )
(61)
Grabowski Jacek
(61)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Temat
Dziecko chore
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Język polski
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Oceny opisowe
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nauka czytania od A do Z metodą sylabową / Alicja Tanajewska, Iwona Kiełpińska, Renata Naprawa. - Wydanie 2 - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2016 ; 2018 - 215 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373, Magazyn 71146 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka zawiera cenne wskazówki dla nauczycieli pomocne w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zawarte zostały opisy deficytów rozwojowych z zakresu percepcji wzrokowej, słuchowej oraz motoryki małej i dużej. Znajdują się w niej propozycje metod pracy nauczycieli z uczniami z dysleksją rozwojową, trudnościami w czytaniu i pisaniu, dyskalkulią, zaburzeniami mowy, a także z dziećmi słabowidzącymi i słabosłyszącymi. W szerokim zakresie omówiono zagadnienia dotyczące podziału zdolności oraz cech charakteryzujących uczniów uzdolnionych. Opracowano przykładowe programy edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej oraz programy wychowania fizycznego dla zdolnych uczniów edukacji wczesnoszkolnej. W treści książki znajduje się także charakterystyka dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym z uwzględnieniem Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych.
Książka zawiera cenne wskazówki dla nauczycieli pomocne w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zawarte zostały opisy deficytów rozwojowych z zakresu percepcji wzrokowej, słuchowej oraz motoryki małej i dużej. Znajdują się w niej propozycje metod pracy nauczycieli z uczniami z dysleksją rozwojową, trudnościami w czytaniu i pisaniu, dyskalkulią, zaburzeniami mowy, a także z dziećmi słabowidzącymi i słabosłyszącymi.W szerokim zakresie omówiono zagadnienia dotyczące podziału zdolności oraz cech charakteryzujących uczniów uzdolnionych. Opracowano przykładowe programy edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej oraz programy wychowania fizycznego dla zdolnych uczniów edukacji wczesnoszkolnej.W treści książki znajduje się także charakterystyka dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym z uwzględnieniem Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376/378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej